۱۴روش باورنکردنی برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی بدون پارتنر! - بخش دوم
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در بخش اول از این مقاله به بررسی و بیان ۷ روش برای بهبود مکالمه شما در زبان انگلیسی بدون حضور پارتنر پرداختیم. در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم تا شما را با ۷ روش فوق‌العاده دیگر برای تمرین مکالمه زبان انگلیسی به تنهایی و بدون حضور فردی دیگر آشنا کنیم. با ما همراه باشید. شما می‌توانید برای مطالعه بخش اول از این مقاله بر روی لینک مقاله " ۱۴ روش باورنکردنی برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی بدون پارتنر!!بخش اول " کلیک کنید.

آهنگ‌ زبان انگلیسی بخوانید!

خواندن آهنگ‌های زبان انگلیسی مورد‌علاقه‌تان به شما کمک می‌کند تا تسلط بیشتری بر روی مکالمه پیدا کنید. لازم است بدانید که این  یک روش یادگیری امتحان شده با پشتوانه علمی است. وقتی می‌توانید با تیلور سویفت و جیسون مراز آواز بخوانید، بهتر است مهارت زبان انگلیسی خود را با سطحی که کمی دشوارتر است، تست کنید: رپ! رپ یک روش عالی برای تمرین زبان انگلیسی است، چراکه اغلب کلمات در قالب  جملاتی باقاعده بیان می‌شوند. البته، رپرها معمولاً از ریتم قوی‌تر و سریع‌تری استفاده می‌کنند. حتی ممکن است برخی از کلمات بی‌معنی به نظر برسند، اما اگر با روند رپ همراه شوید، به تسلط خوبی در این زمینه می‌رسید.

فرم‌های کلمه زبان انگلیسی را با کلمات جدید بیاموزید!

شما می‌توانید با یادگیری فرم‌های مختلفی از یک کلمه، مکالمه زبان انگلیسی راحتتری داشته‌باشید. بهتر است این تمرین هنگام یادگیری کلمات جدید انجام گیرد. مثلاً، اگر شما تنها کلمه write را یادگرفته‌اید، توصیه می‌کنیم فرم‌های دیگری از این کلمه مثل wrote یا written را نیز فرابگیرید. به یاد داشته‌باشید، دانستن روش صحیح استفاده از یک کلمه در جملات مختلف اهمیت بسیاری دارد. بنابراین، به طور حتم، دانش شما به داشتن مکالمه‌ زبان انگلیسی بهتر کمک می‌کند. برای داشتن مکالمه ای روان‌تر نیازی نیست متوقف  شده و به کلمات مختلف فکر کنید. شما دقیقاً باید بدانید که در  کجا، می‌بایست از چه کلمه‌ای استفاده کنید.

عبارات زبان انگلیسی را بیاموزید ، نه کلمات!

یکی از ایده‌های مفید برای بهبود زبان انگلیسی، یادگیری کلمات در قالب عبارت است، نه صرفاً کلمات! شما ممکن است از گرامر و واژگان صحیحی استفاده کنید ، اما هنوز آن طور که باید، مانند یک بومی‌زبان صحبت نمی‌کنید. به عنوان مثال، شما می‌گویید " how do you feel today?" اما یک فردی بومی به جای این جمله، از عبارت “how’re you doing?” یا “what’s up?” استفاده می کند. استفاده از این گونه عبارات در حین صحبت کردن به زبان انگلیسی سبب می‌شود تا بیش از پیش، طبیعی به نظر برسید. مدتی وقت بگذارید تا متوجه شوید که چگونه به زبان مادری‌تان صحبت می‌کنید؛ بیشتر از چه کلمات و عباراتی زبان انگلیسی استفاده می‌کنید. بیاموزید که چگونه عبارات و کلمات متداول خود را به انگلیسی بگویید. دانستن این جملات و عبارات به زبان انگلیسی، به شما کمک می‌کند تا مانند زبان مادری‌تان به زبان انگلیسی صحبت کنید. آیا به دلیل خاصی می‌خواهید مکالمه به زبان انگلیسی را بیاموزید؟ مثلاً، آیا شما انگلیسی را برای پیدا کردن شغل در یک شرکت انگلیسی زبان می‌آموزید؟ با این حساب، یادگیری زبان انگلیسی در مصاحبه کاری به شما خواهد‌کرد. یا انگلیسی را یاد می‌گیرید تا بتوانید در امریکا دوست پیدا کنید؟ در این صورت، شما نیاز به یادگیری نوع دیگری از زبان انگلیسی دارید. پیشنهاد می‌‌کنیم، قبل از رفتن به جایی که مجبورید به انگلیسی صحبت کنید، آنچه را که می خواهید بگویید، تمرین کنید. مثلاً، اگر می‌خواهید به رستوران بروید، چه مکالماتی ممکن است رد‌ و بدل شود؟ سعی کنید به سؤالاتی پاسخ دهید که یک پیشخدمت ممکن است از شما بپرسد. در مورد غذا و منو صحبت کنید. اگر آماده باشید، احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد! شما می ‌توانید در هنگام یادگیری مکالمه زبان انگلیسی بهترین یاور یا بدترین دشمن خود باشید! ما می دانیم که این کار سختی است ، اما شما باید سعی کنید هنگام صحبت کردن، نگران نباشید. فقط آرام باشید! اگر جایی گیر کرده و یا گیج شدید ، کافی است یک نفس عمیق بکشید و دوباره شروع کنید. چنانچه لازم است آهسته‌تر صحبت کنید، کمی مکث کنید و به جمله بعدی خود فکر کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا راحت‌تر به زبان انگلیسی صحبت کنید.

داستان زبان انگلیسی بگویید!

در این بخش، روشی دیگر برای تست چگونگی پیشرفت مکالمه زبان انگلیسی شما ذکر شده است. داستانی را انتخاب کنید که به خوبی می‌دانید و آن را به زبان انگلیسی تعریف کنید. به خاطر داشته‌باشید که وقتی داستان خود را می گویید به انگلیسی فکر کنید. سعی کنید به جای صحیح صحبت کردن، روان صحبت کنید و هر جمله را با صدای بلند برای خودتان تکرار کنید. حتی اگر کسی را برای صحبت به زبان انگلیسی ندارید، هنوز هم می توانید اعتماد به نفس خود را احفظ کنید و تسلط  خود را بر روی مهارتتان بالا ببرید. با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir در حال حاضر، شما دقیقاً می دانید که چگونه مکالمه انگلیسی را توسط خودتان بهبود بخشید و با انجام این کار احساس اطمینان بیشتری می‌کنید!





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: